Klacht DHL Express: Op afgesproken tijd niet gekomen

Arendaspaans

Thuis gebleven van 11 tot 16.00 u, niemand geweest na kaartje DHL. Zag de beste man wel rijden in Statenkwartier, den haag! Is zeker niet de eerste keer. Hij komt zowat nooit op tijden kaartje. De man is ook niet vriendelijk.

Bezorger moet zijn werk goed doen!!

DHL Express
    Beste Arenda,

Vervelend dat de chauffeur niet meer bij u thuis is geweest, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb hier een klacht voor ingediend bij het depot, zodat dit besproken kan worden met de chauffeur.

Volgens onze gegevens heeft u wel een verzoek ingediend om de zending af te halen bij een Parcelshop en dit daarnaa ook gedaan.

Mijn excuses in ieder geval dat het niet meteen de eerste keer goed is gegaan.

Vriendelijke groet,
    Desiree
    Arendaspaans
    Ik heb het verzoek voor afhalen pas na de afgesproken tijd ingediend. Ik had geen zin om nog een keer mijn tijd te verdoen te wachten op iemand die misschien niet komt.
    DHL Express
    De reactie naar de klant is in het eerste afhandelvoorstel gegeven. De klacht wordt verder intern opgepakt en kan hier afgesloten worden.

Ook een klacht indienen over DHL Express?