Klacht DHL Express: Opo z'n minst wil ik dat DHL de extra kosten van 22'0 vergoedt.
Details
Klacht
DHL gaat stelt met een standaard briefje vast dat de klacht van de verdwenen pakje opgelost is.Helaas is dat niet het geval,
3 antwoorden wat al 3 weken eerder al bekend was,maar niet
de oplossing waar het pakje is gebleven.
weliswaar is het pakje terecht en terug gestuurd naar de afzender.
Opgevraagde foto's bewijzen dat het pakje niet beschadigd is en korrekt was geadresseerd.
Op diverse vragen heeft DHL geen antwoord gegeven.
Voorgesteld of DHL de extra 22,00 euro porto wil vergoeden,zal mij benieuwen.
Gewenste oplossing
Dat DHL de klachten serieus neemt,en niet met standaard briefjes de klacht afhoudt en dat DHL de extra kosten van 22,00 euro vergoedt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.