Klacht DHL Express: Opo z'n minst wil ik dat DHL de extra kosten van 22'0 vergoedt.

content Niet opgelost
fanaat

DHL gaat stelt met een standaard briefje vast dat de klacht van de verdwenen pakje opgelost is.

Helaas is dat niet het geval,
3 antwoorden wat al 3 weken eerder al bekend was,maar niet

de oplossing waar het pakje is gebleven.
weliswaar is het pakje terecht en terug gestuurd naar de afzender.
Opgevraagde foto's bewijzen dat het pakje niet beschadigd is en korrekt was geadresseerd.
Op diverse vragen heeft DHL geen antwoord gegeven.
Voorgesteld of DHL de extra 22,00 euro porto wil vergoeden,zal mij benieuwen.

Dat DHL de klachten serieus neemt,en niet met standaard briefjes de klacht afhoudt en dat DHL de extra kosten van 22,00 euro vergoedt.
Zoals te verwachten was,heeft DHL nog steeds niet gereageerd. DHL heeft totaal geen interesse om om de klacht af te handelen zoals het hoort. DHL maakt de fout waarvoor ik,de ontvanger nogmaals 22,00 e moet betalen om het pakje hier te krijgen. Geen standaard briefje zenden over dingen die al een maand geleden plaatsvonden. Er is maar een oplossing,dat DHL de extra kosten overneemt. Tenslotte is het niet mijn of schuld van de afzender dat het pakje zoek was geraakt. andre

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het pakket is volgens onze gegevens inderdaad retour afzender gestuurd. Deze informatie kunt u terug zien via www.dhl.de. De zending is volgens onze gegevens nooit in Nederland aangekomen. De afzender van het pakket kan via de Deutsche Post een onderzoek starten om te laten onderzoeken wat de reden van retourzending is.

Onze excuses voor het ongemak.

Miranda
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?