Klacht DHL Express: Packet niet bezorgd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 468243
Gebruiker
Mirte
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket heeft al langer dan een week de status
"DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER
NLHAGI, NL"

Waar is mijn pakket?

DHL eCommerce: 2041420793839240

Verzonden vanuit California op 13 juli en volgens de tracker aangekomen en verwerkt bij NLHAGI op 19 juli (12:22 pm cest).

De oplossing

Duidelijkheid over de status van mijn packet en een passende oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    het pakket lijkt inderdaad in Nederland te zijn, maar is nog niet in levering gegaan.

    Pakketten van buiten de Europese Unie worden in Nederland bezorgd door PostNL. U ziet aan de rechterkant een LW-code dit is het traceernummer voor de bezorging in Nederland en deze zou u moeten kunnen traceren bij PostNL: https://www.internationalparceltracking.com/#/search

    Op dit moment is de zending nog niet te vinden. Ik adviseer u om deze week nog even af te wachten. Komen er geen updates bij deze zending, dan adviseer ik u dit te melden bij uw verzender en deze een onderzoek te laten starten naar deze zending.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Duidelijkheid gegeven en een ultimatum
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen