Klacht DHL Express: Paket niet gekregen.

Ik.a

Ik had mijn paket op mijn adress besteld en toen ik het ging tracken zag ik dat hij bil NLAMSA is ingeleverd ? Kan ik hem misschien op adres krijgen ?

Ik verwacht dat die paket op mijn adres bezorgd wordt

DHL Express
    Goedemiddag,

Via onderstaande link kunt u zien dat uw pakket in Rotterdam/Amsterdam is bezorgd: https://webtrack.dhlglobalmail.com/

In Rotterdam/Amsterdam zit de douane die uw pakket moet keuren. Na de keuring zal uw pakket een nieuw zendingsnummer krijgen. Uw pakket zal dan overgedragen worden aan PostNL. Dit is gebruikelijk voor zendingen van buiten de EU. DHL verzorgt bij dit soort zendingen alleen de bezorging tot aan Nederland. Wij hebben verder geen zicht in de levering binnen Nederland.

U kunt uw pakket verder volgen via de track & trace van PostNL. :
    Het is mogelijk dat uw pakket al aangemeld is bij PostNL. In dat geval zal er een RX-code in het rechtervak van de track & trace van Global Mail staan. En anders kunt u het beste afwachten, of als het naar uw idee te lang duurt contact opnemen met PostNL of de verzender. Die laatste heeft de mogelijkheid de status van het pakket uit te laten zoeken.

Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd.

Hartelijke groeten,

Eva
    Dhl Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?