Beste meneer/mevrouw Herklots,
Bedankt voor het melden van uw klacht. Mijn excuses voor het latere antwoord, door wat achterstand reageer ik later dan de bedoeling is op uw melding.
Helaas is het me niet helemaal duidelijk wat uw precieze klacht is, om dit verder voor u na te gaan. Volgens mijn gegevens is uw pakket, zoals u in uw titel aangeeft, bij de directe buren afgeleverd. De afzender Amazon heeft bij het pakket aangegeven dat dit zonder handtekening bij buren geleverd mocht worden. Wanneer in dit geval de buren het pakket aannemen en de bezorger een briefje bij u in de brievenbus doet, zou de bezorger zijn correct gedaan hebben.
In uw bericht geeft u aan dat uw klacht gaat over het volgende:
- Het is vreemd om uw pakket niet te bezorgen. Eens, maar de afzender geeft aan dat levering bij de buren afgeven ook een correcte manier van bezorgen zou zijn. Ik zou graag van u willen vragen hoe u dit bedoelt, zodat we na kunnen gaan of de bezorger onjuist gehandeld heeft.
- U verwacht dat u een bezorgmoment kan kiezen. Deze service bieden wij deels. Het klopt dat u op het moment van verzenden bij sommige bedrijven niet de optie krijgt te kiezen wanneer exact het pakket voor het eerst aangeboden wordt, pakketten worden dan "zo snel mogelijk" geleverd. Mocht de eerste leverpoging mislukken, dan wordt er wel een kaartje afgegeven, waarmee u het volgende geplande levermoment kunt veranderen. Mocht het leveren bij buren wel lukken, wordt dit alleen niet als een mislukte leverpoging gezien.
- U geeft aan dat u ons niet telefonisch kunt bereiken. Dit is uiteraard heel vreemd. Kunt u ons doorgeven op welk telefoonnummer u ons niet kon bereiken? Dan kijk ik dat graag voor u na.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Maarten
DHL Parcel Webcare & klantenservice.