Opgelost door DHL Express: Pakje niet bezorgd ondanks aankondiging.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 353576
Gebruiker
A.H. Wezemer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nu voor de tweede keer dat DHL via een mail aangeeft dat een pakje tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd wordt, maar niet komt. Wel een nieuwe mail: "we hebben u gemist...." Nou, wij zaten wel de hele avond te wachten, DHL!
De vorige keer kwam er de andere dag een pukkelige jongeman in een krakkemikkig bestelwagentje, die van niets bleek te weten.
DHL: voor ons een zeer onbetrouwbaar bedrijf!

De oplossing

Minimaal uitleg en excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat er is aangegeven dat we u gemist hebben terwijl u gewoon thuis was. Ik zal zorgen dat dit besproken wordt met het depot, zodat de leidinggevende van de chauffeur dit met hem op kan pakken.

    Mijn excuses hiervoor.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.H. Wezemer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er waren excuses, maar hoe weet ik dat de desbetreffende chauffeur echt is aangesproken op zijn leugen. Hij was hier in ieder geval niet aan de deur! En dat dus een tweede keer (enige tijd geleden hetzelfde verhaal). Ligt dit uit de route omdat het op het platteland is? Ik weet het niet. Maar het gevoel van onbehagen blijft!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?