Klacht DHL Express: pakje niet bezorgd

Klachtnummer
# 151656
Gebruiker
Katja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het pakje is volgens DHL bij de buren afgegeven. op 27-01-2016

Ik heb dat na gevraagd bij hun en er is volgens hun niets geleverd. het gaat over een kerstpakket van St. Groenhuysen via mijncarrousel.nl.
En heb gekeken via dhlforyou.nl/gemist en daar is ook niets meer over het pakje te vinden.
En ik heb van te voren aangegeven dat ik het pakketje op zo halen bij 1 van de bezorg punten. Ik vind het dan ook heel vreemd dat jullie dit toch bij de buren hebben afgeven.

De oplossing

Ik zou graag willen dat jullie en passende oplossing hebben. wat geld terug is volgens mij lastig. Het liefst wil ik gewoon dat het product gewoon bij mij afgeleverd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Katja,

    Wat vervelend dat uw zending niet bij de buren lag. Ik kan echter geen pakketten vinden die door DHL bij u zouden worden bezorgd, uw adresgegevens leveren geen resultaten op in het systeem. Heeft u een traceernummer van uw bestelling?

    Met vriendelijke groeten,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen