Opgelost door DHL Express: Pakje niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 291457
Gebruiker
Naeema
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn pakje was op ander adres getuurd en ik bel elke dag sinds anderhalf week om mijn pakje op goed adres sturen maar elke dag iemand bij dhl expres bloofd dat iemand bel me terug en soms zij zegd we hebben uw pakje terug gebooked .
Nu het is 10 dagen maar ik krijg elke dag zelfde antwoord .😡😡😡😡

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Akhtar,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Om u verder te kunnen helpen verneem ik graag van u het track- en trace nummer van uw pakket.

    Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Vivian
    DHL Parcel Webcare
    www.dhlparcel.nl
    088 – 345 4300
  2. Auteur
    Naeema
    Datum
    4866097423 :track trace number
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N Akhtar,

    Ik zie dat er een dossier (request ID: 448432484) loopt bij een collega van DHL Express en dat uw zending vandaag omstreeks 14:45 uur is geleverd.
    Mocht dit niet het geval dan hoor ik hel graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Eduardo
    DHL Express

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Naeema
Datum
Uiteindelijke oplossing
👍👍👍👍 probleem opgelost . Bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?