Klacht DHL Express: Pakje op mysterieuze wijze verdwenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 311218
Gebruiker
Binckie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zie vorige klacht (310630)

Mijn vraag is nog steeds waarom ik van verschillende mensen verschillende dingen te horen krijg. Waarom zegt de 1 dat het pakje vermist is, de ander dat ze er totaal 3x mee aan de deur geweest zijn, en dat het geretourneerd is? Wat is nou de waarheid? En waarom worden er überhaupt leugens vertelt? Waar moet de verzender een melding maken bij jullie en welke gegevens willen jullie hebben? Stuur svp een link van de juiste website waarmee de verzender contact moet opnemen.

De oplossing

Graag een link met contact gegevens van degene waar de verzender de vermissing moet melden.. en helderheid (de waarheid) over wat er nou gebeurt is. Pakje vermist of pakje geretourneerd?

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het is inderdaad erg jammer dat u verschillende antwoorden heeft gekregen. Mijn excuses hiervoor. U kunt in elk geval uitgaan van het antwoord dat u heeft gekregen van mijn collega Harald. Zoals aangegeven kunt u dus het beste contact opnemen met de verzender. Zij kunnen het onderzoek dan bij ons opstarten. Helaas heb ik zelf geen gegevens voor u van de verzender. U kunt het beste contact met ze opnemen via dezelfde weg hoe u de bestelling bij ze heeft geplaatst.


    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Nikki
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Binckie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn vraag is niet goed gelezen dus kreeg ik niet het juiste antwoord. Pakketje nog steeds vermist.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen