Opgelost door DHL Express: Pakje verkeerd gesorteerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141705
Gebruiker
Monica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi DHL,

Vrijdag 27 nov een pakket bij Vero Moda besteld.
Diezelfde dag nog netjes een mailtje dat m'n pakketje onderweg was.
Het betreft levering aan huis 2-3 werkdagen.

Sinds 1 dec ligt het pakketje echter gesorteerd in vestiging DHL Parcel, waarna er volgens het track&trace systeem niks meer gebeurd is.
Het pakketje was eerder die dag verkeerd gesorteerd, waardoor 'de zending de volgende werkdag zal worden aangeboden'. Echter geen pakketje of update meer ontvangen...

Ben dus erg benieuwd wanneer ik de levering nu kan verwachten.
Ik hoor het graag!

De oplossing

Even contact en het pakketje zo spoedig mogelijk ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Monica
    Datum
    Heeft zichzelf opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen