Opgelost door DHL Express: Pakje wordt in de plantenbak achtergelaten ipv even aanbellen
Details
Klacht
Er zou tussen 1144 en 1337 uur een pakketje worden bezorgd. Niemand gezien, ook geen bericht via de mail. Geen briefje in de brievenbus. Later belt een buurman aan. Pakje lag verstopt achter een plantenbak. Ik was gewoon thuis. Er is niet aangebeld. De bezorger was blijkbaar te lui om even aan te bellen. Dit noem ik geen service, maar ik betaal wel bezorgkosten. Schandalig.Gewenste oplossing
Ik wil dat de bezorgers betere service gaan verlenen en dat het makkelijker wordt om een klacht te melden bij DHL zelf. Het zou eigenlijk zo moeten zijn, dat als een bezorger een pakje ergens neerlegt bijvoorbeeld achter een plantenbak, zonder toestemming, dat je als ontvangende partij de bezorgkosten kunt terugvragen, want uiteindelijk is het pakje niet bezorgd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.