Opgelost door DHL Express: Pakje wordt in de plantenbak achtergelaten ipv even aanbellen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 469218
Gebruiker
V.A.M. Vreeswijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er zou tussen 1144 en 1337 uur een pakketje worden bezorgd. Niemand gezien, ook geen bericht via de mail. Geen briefje in de brievenbus. Later belt een buurman aan. Pakje lag verstopt achter een plantenbak. Ik was gewoon thuis. Er is niet aangebeld. De bezorger was blijkbaar te lui om even aan te bellen. Dit noem ik geen service, maar ik betaal wel bezorgkosten. Schandalig.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de bezorgers betere service gaan verlenen en dat het makkelijker wordt om een klacht te melden bij DHL zelf. Het zou eigenlijk zo moeten zijn, dat als een bezorger een pakje ergens neerlegt bijvoorbeeld achter een plantenbak, zonder toestemming, dat je als ontvangende partij de bezorgkosten kunt terugvragen, want uiteindelijk is het pakje niet bezorgd.
Geboden oplossing
De bezorger zal hierop worden aangesproken. De toekomst zal uitwijzen of er iets gaat veranderen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    bedankt voor uw melding. Een bezorger mag en pakket absoluut niet in uw plantenbak of dergelijke achterlaten. Ik heb de betreffende bezorger kunnen traceren en laat deze hier meteen op aanspreken door zijn/haar leidinggevende.

    Mijn excuses voor deze manier van afleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen