Klacht DHL Express: Pakje wordt zonder aan te bellen voor de deur gezet. Waardeloze bezorgers. Scheuren door de straten

Klachtnummer
# 579114
Gebruiker
Nasigoring#2
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Manier van bezorgen.

Gewenste oplossing

Zsm normale klantvriendelijke bezorgers het werk laten doen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat de bezorging niet naar wens is verlopen? Graag verneem ik wat er exact is voorgevallen. Ook ontvang ik graag het zendingsnummer van het pakketje welke de bezorger heeft afgeleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Marissa
    DHL Parcel E-care
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

    Met vriendelijke groet,

    Willem
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen