Klacht DHL Express: Pakket "bezorging" faalt

Mh

Pakketjes worden gewoon voor de deur neergegooid, aanbellen is al te veel moeite blijkbaar. Gelukkig waren we thuis. Al de 2e keer in korte tijd door dezelfde, wat ouder uitziende man, in Vught.
Bij post nl al een keer gehad dat er nergens een pakket te vinden was. Uiteindelijk heeft de leverancier het product nogmaals gestuurd, maar de vervoerder heeft nooit excuses gemaakt of überhaupt blijk gegeven van meedenken over een oplossing. Zo maakt men het wel heel makkelijk voor de onderbetaalde bezorgers om zo nu en dan eens een pakketje achter te houden voor zichzelf, niet?

Betreffende bezorger aanspreken op zijn gedrag. En betere arbeidsvoorwaarden voor hen afspreken. Je bent een bezorgdienst, dus deze mensen zijn de kern van je bedrijf. Betaal ze dan ook gewoon. 50 cent meer per pakketje rekenen en dat als management eens een keer niet in je eigen zak steken zou al helpen

DHL Express
    Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Een pakket mag nooit onbeheerd worden achtergelaten met een kans op diefstal of beschadiging van het te ontvangen pakket.

Zeker wanneer dit probleem zich vaker voordoet, willen wij de klachten graag bundelen. Kunt u van meerdere pakketten met hetzelfde probleem, het zendingsnummer doorgeven? We helpen u graag verder dit probleem op te lossen. Alvast bedankt voor de moeite.

Laura
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?