Opgelost door DHL Express: Pakket afheleverd maar niet bij mij.

KdLouw

Ik heb een toestel opgestuurd ter reparatie. Op 17 februari kreeg ik bericht dat deze weer gemaakt was en verzendklaar lag voor DHL. Na een week niks te hebben ontvangen gebeld en een track and trace nummer gekregen. Hieruit blijgt dat het pakket op 18 februari om 14:25 is afgeleverd. Helaas is dat niet bij mij geweest.
Na telefonisch contact schijnt er voor getekend te zijn met mijn naam.

Onderzoek naar de chauffeur, straat en huisnummer waar het is afgeleverd, en wie er namens mij getekend heeft.
Als het toestel door DHL niet teruggehaald kan worden en bij mij worden afgeleverd, wil ik de kosten van het toestel vergoed hebben voor het aanschaffen van een nieuwe.

DHL Express
    Goedemiddag,Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat u het toestel nooit terug heeft gekregen. Zoals u zelf inderdaad aangeeft is het pakket volgens onze systemen afgeleverd op 18 februari. Op het moment dat u de zending niet heeft ontvangen, is het belangrijk dat u dit meldt bij de verzender. De verzender van het pakket is ervoor verantwoordelijk dat u het pakket in goede orde ontvangt. Gebeurt dit niet, dan zal de verzender het verder oppakken met de vervoerder, in dit geval DHL. Samen zullen we gaan kijken wat er gebeurd is en hoe dit opgelost kan worden.Ik adviseer u daarom om het te melden bij de verzender en ik hoop dat dit bedrijf snel contact opneemt met DHL.In ieder geval wil ik u mijn excuses aanbieden voor al het ongemak dat u ervaren heeft.Vriendelijke groet,
    Desiree
    KdLouw
    Na telefonisch contact met DHL is mij geadviseerd om een onderzoek te starten. Dit heb ik bij Dynafix telefonisch zowel per mail aangevraagd maar nog niks van gehoord.
    Ik ben inmiddels al een week 'op zoek' naar mijn toestel, en ik zou het fijn vinden als DHL
    het onderzoek (met spoed) in gang zou zetten.
    Hoewel ik snap dat de verzender verantwoorde is voor mijn telefoon is de vervoerder dat naar mijn mening voor het afleveren.
    DHL Express
    Goedemorgen,Erg vervelend dat u nog niks gehoord heeft van Dynafix. Ik hoop dat zij snel contact met ons opnemen om het onderzoek op te starten.
    U heeft volledig gelijk dat DHL verantwoordelijk is voor een juiste aflevering. En wanneer wij dit niet correct doen dan zullen wij verantwoording moeten afleggen bij de opdrachtgever, in dit geval Dynafix. Om die reden kan er alleen een onderzoek worden opgestart wanneer Dynafix daar de opdracht voor geeft. Zodra Dynafix zich bij ons meldt, dan gaan wij direct aan de slag met het onderzoek. Met vriendelijke groet,
    Raffaele
    KdLouw
    Bedankt,Dan zal ik nogmaals contact opnemen met Dynafix om het onderzoek z.s.m. te starten.

Ook een klacht indienen over DHL Express?