Klacht DHL Express: pakket al 4 dagen in sorteercentrum

Klachtnummer
# 166217
Gebruiker
doet er niet toe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is gewoon te zot om los te lopen dat een pakket al 4 dagen in een sorteercentrum ligt en dat niemand van de klantenservice kan vertellen wat er aan de hand is.
Nee de verzender moet een onderzoek instellen. En de verzender is na het verzenden van het pakket op vakantie gegaan.
leuk dan kun je lekker lang wachten op je pakketje.

De oplossing

Dat zowel verzender en ontvanger direct duidelijkheid krijgen over een pakketje
waarvoor heb je een klantenservice dit noem ik geen klanten service.
zo snel mogelijk mijn pakket verzenden.
En mocht het kapot zijn oid dit ook direct melden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen