Klacht DHL Express: pakket beschadigd door bezorger

Klachtnummer
# 652166
Gebruiker
M.H. van der Lucht
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Muziek elpee, vinyl, besteld in Engeland. Pakket is 35 bij 35 cm en 0.5 cm dik. Door bezorger is het pakket gebogen en de inhoud gebroken en door de brievenbus gedaan. Pakket is onherstelbaar beschadigd. Bezorger heeft willens en wetens het pakket gebogen, gebroken om het door de brievenbus te krijgen. Hierbij is aanzienlijke kracht gebruikt Op het pakket staat duidelijk "FRAGILE" Dit pakket is duidelijk geen envelop en is aangeduid als pakket.

Gewenste oplossing

snelle respons en vergoeding van kosten

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    M.H. van der Lucht
    Datum
    Bedankt voor u snelle reactie.

    Het stemt mij goed om te lezen dat dit niet de bedoeling was om een pakketje op die wijze af te leveren. Het ontstemt mij dat u het af wil doen met het aanspreken van de bezorger en het vervolgens voor mij hier bij de laten. Ik snap als de beschadiging is ontstaan door vervoer, klem liggen, of iets dergelijks dat een pakker kan beschadigen waarbij geen opzet sprake is. Ik wil u nogmaals de kans geven om tot een goeie oplossing te komen voor de met opzet beschadigen van mijn pakket. Voor mij staat vast dat de bezorger willens en wetens mijn pakket heft vernield met het doel het pakker door de brievenbus te krijgen. Dit pakket was niet bestemd voor de brievenbus en had als een pakker afgeleverd moeten worden. Tevens heeft de bestuurder veel kracht moeten zetten om de elpee te kunnen breken om het formaat kleiner te maken. Ik hoop spoedig iets van u te voornemen. Ik overweg om aangifte te doen van vernieling als u niet met een redelijk voorstel komt.

    Vr gr Marco vd Lucht
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen ! Wat vervelend dat het niet helemaal goed gegaan is met de levering. Excuus hiervoor. Ik wil u daarom ook direct aanraden contact op te nemen met onze livechat en telefonie zodat we dit direct kunnen oppakken . Excuus hiervoor.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen