Opgelost door DHL Express: Pakket bezorgd bij het verkeerde adres.

content Opgelost
Kimberrlyy

Er is vanavond een pakketje bezorgd. Dit pakketje is niet van mij of iemand van mijn gezin.
Nu blijkt dat het pakket op een verkeerd adres is bezorgd.
De bezorger was zo snel weg dat wij het pakket niet terug konden geven.
Verder hoefde er niet getekent te worden voor het pakket.

Stel, het pakket wordt bezorgd bij oneerlijke mensen dan hebben de mensen die voor wie het pakket bestemt was, toch een probleem. Ga namelijk maar bewijzen dat het pakket niet bij jou geleverd is.

Vergoeding voor de eerlijkheid en omdat het pakket bij de juiste persoon persoonlijk is bezorgd.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een zending aangeboden hebt gekregen, terwijl deze niet voor u bestemd was.

Indien u geen zending verwacht hoeft u natuurlijk een zending niet aan te nemen. Dat neemt niet weg dat de bezorger op een verkeerd adres stond. Mijn excuses hiervoor.

Ik stel het enorm op prijs dat u de zending bij de rechtmatige ontvanger hebt "bezorgd". Echter kan ik u hier geen vergoeding voor geven. Indien u dit niet had gedaan, had ik er namelijk wel voor kunnen zorgen dat de bezorger, de zending alsnog bij u af zou komen halen.

Bedankt voor uw bericht en de moeite die u hebt genomen om de fout van ons te herstellen.

Vriendelijke groeten,
    Kamile

Kimberrlyy

Ook een klacht indienen over DHL Express?