Klacht DHL Express: Pakket bij iemand anders afgeleverd

Janisegomes

Allereerst ben ik niet de persoon die snel pissed wordt, maar vandaag is het DHL gelukt en dan nog zo vlak voor kerst. Me pakket is bij een buur geleverd, maar ik heb geen idee wie het is. Er is geen bericht achtergelaten in de brievenbus, Alleen dat ene kroon ervoor heeft getekend op de track and trace. Wat nog erger is ik ben er speciaal voor thuis gebleven, waarom wordt er niet aangebeld. Niet te geloven dat mijn pakket de hele weg uit China goed heeft doorstaan en dan hier kwijt raakt. Maar wat mij echt pissed off maakt is dat DHL zegt dat ze pas na het weekend kunnen uitzoeken waar het pakketje is. Ik heb GVD niet zomaar gekozen en betaald voor snelle levering, na de kerst heb ik er niets meer aan en kan het pakketje retour en geloof me mocht ik het retour sturen gaat DHL echt betalen.

Ik wil mijn pakket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DHL Express
    Geachte Janisegomes,

Wij bieden onze excuses aan dat het niet duidelijk is waar wij uw zending heeft geleverd.

Volgens onze gegevens heeft u telefonisch contact met ons opgenomen vandaag om 9:36 uur en heeft u een dossier hiervoor laten opstarten. Wij zullen uw klacht bespreken met de vestigingsmanager om na te gaan waarom uw zending bij de buren is geleverd terwijl u aanwezig was en waar de zending is geleverd.

Een medewerker zal dit voor u uitzoeken en vandaag nog telefonisch contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?