Klacht DHL Express: pakket bij service punt terwijl ik thuis was.

Klachtnummer
# 511360
Gebruiker
chair
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gisteravond zat ik op een pakket te wachten, kwam niet, nu stond er op voor vandaag tussen 14.10/16.10 ik ben er letterlijk voor thuis gebleven, desbetreffende bezorger is niet eens in mijn straat geweest, maar hij heeft mij zogenaamd gemist en donderdag ligt mijn pakje bij een dhl service punt gelukkig kon ik nog aanvinken dat ik hem thuisbezord wil hebben. wat een scheit bezorging zeg!!!!!!

De oplossing

even de bezorger ofso aan spreken , want dit kan echt niet.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht hierover geregistreerd en ga er vanuit dat het niet opnieuw gebeurt, sorry voor het ongemak. Het pakket zal vandaag op de juiste wijze worden geleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen