Klacht DHL Express: pakket blijft op sorteren staan

Klachtnummer
# 279335
Gebruiker
luukieluuk998
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is op 14 oktober opgehaald door DHL. Op 17 oktober is deze verstuurd naar het soorteercentrum. Een week later op 26 oktober is dit pakket gescand. Nu zijn we nog een week verder en is er nogsteeds niks gebeurt met het pakket.

De oplossing

Het pakket moet bij het gewenste adres afgelevert worden. Graag een statusupdate waarom het zo lang duurt en daadwerkelijk een planning maken.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Meijles,

    Bedankt voor uw bericht. In dit geval klopt het dat u het verdere verloop van de zending niet kunt inzien. Dit komt omdat uw pakket een retourzending naar Wehkamp betreft. Een retourzending krijgt geen verdere scans meer van DHL nadat het ons sorteercentrum heeft bereikt. Dit komt doordat alle retouren daar ter plekke door de afzender worden meegenomen.

    Indien u wilt weten of de zending in goede orde retour is aangekomen bij de afzender, dient u contact op te nemen met de Wehkamp.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Vivian
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen