Klacht DHL Express: pakket buiten achtergelaten

Klachtnummer
# 314486
Gebruiker
beer2305
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Onlangs heb ik een tent besteld bij een leverancier in Duitsland. Deze is gisteren (dinsdag 24-07-2018, pakketcode 00340433950554014415) door één van jullie bezorgers afgeleverd op een moment dat ik niet thuis was. Mijn verbazing was dan ook erg groot, dat ik het pakket, (met een waarde van ruim €400,-!!!!!!!!) buiten bij mijn voordeur aantrof. Gelukkig stond het pakket er nog en was het niet weggenomen door iemand anders. Ik vind het belachelijk dat dit gebeurt. Voor hetzelfde geld had iemand anders het pakket meegenomen en was ik dus én de tent én mijn geld kwijt geweest.

Als ik zo de andere klachten Lees, word er niets van geleerd. Blijkbaar is het meer regel dan uitzondering

De oplossing

Zal nooit meer iets via dhl sturen of laten verzenden.

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste heer/mevrouw Hazekamp,

    Helaas kom ik geen zending tegen op uw adres en ook het zendingsnummer is mij niet bekend. U geeft aan dat het pakket vanuit Duitsland afkomstig is, u heeft geen zendingsnummer begginnend met CY ontvangen?

    Zonder verdere informatie kan ik helaas niet zien welke bezorger het onbeheerd heeft achtergelaten.


    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    beer2305
    Datum
    Dat was het zendingsnummer wat ik per email heb doorgekregen. Hierbij nog een screenshot van de mail
  3. Auteur
    beer2305
    Datum
    Ik zal morgen nog een foto maken van de sticker op het pakket
  4. Auteur
    beer2305
    Datum

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen