Klacht DHL Express: pakket buiten achtergelaten

beer2305

Onlangs heb ik een tent besteld bij een leverancier in Duitsland. Deze is gisteren (dinsdag 24-07-2018, pakketcode 00340433950554014415) door één van jullie bezorgers afgeleverd op een moment dat ik niet thuis was. Mijn verbazing was dan ook erg groot, dat ik het pakket, (met een waarde van ruim €400,-!!!!!!!!) buiten bij mijn voordeur aantrof. Gelukkig stond het pakket er nog en was het niet weggenomen door iemand anders. Ik vind het belachelijk dat dit gebeurt. Voor hetzelfde geld had iemand anders het pakket meegenomen en was ik dus én de tent én mijn geld kwijt geweest.

Als ik zo de andere klachten Lees, word er niets van geleerd. Blijkbaar is het meer regel dan uitzondering

Zal nooit meer iets via dhl sturen of laten verzenden.

DHL Express
    Beste heer/mevrouw Hazekamp,

Helaas kom ik geen zending tegen op uw adres en ook het zendingsnummer is mij niet bekend. U geeft aan dat het pakket vanuit Duitsland afkomstig is, u heeft geen zendingsnummer begginnend met CY ontvangen?

Zonder verdere informatie kan ik helaas niet zien welke bezorger het onbeheerd heeft achtergelaten.

Wendy
    DHL Parcel Webcare
    beer2305
    Dat was het zendingsnummer wat ik per email heb doorgekregen. Hierbij nog een screenshot van de mail
    beer2305
    Ik zal morgen nog een foto maken van de sticker op het pakket
    beer2305

Ook een klacht indienen over DHL Express?