Klacht DHL Express: Pakket buiten achtergelaten

Klachtnummer
# 361189
Gebruiker
XColour.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag werd een pakket van de Lidl bij me bezorgd. Hier had ik een track en trace van gekregen. Echter op het tijdstip dat de bezorger aan mijn deur is gekomen, was er niemand thuis. Per toeval heeft mijn schoonmoeder ons 'grote' pakket van €50! euro voor onze voordeur zien staan! Zij heeft deze netjes binnen gezet, maar ieder ander had ons pakket mee kunnen nemen! Dit vind ik geen goede service van DHL, gewoon het pakket buiten laten staan. Graag zie ik een reactie tegemoet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf deze bezorger hier op aan spreekt en dat dit niet nog eens gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw melding. Het is onze chauffeurs uitdrukkelijk verboden pakketten onbeheerd bij iemand voor de deur achter te laten. Ik ga er meteen voor zorgen dat deze chauffeur hierop aangesproken wordt!

    Mijn excuses voor deze wijze van afleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen