Klacht DHL Express: Pakket buiten voor de deur gezet

Anouk

Pakket zonder contact met mij opgenomen te hebben bezorgd buiten voor de deur. Ik heb geen briefje of track en trace code gezien en vind het ten tweede niet normaal dat een pakket van aardig veel waarde zomaar buiten voor de deur wordt gezet !!

Contact met mij opnemen hoe dit heeft kunnen gebeuren. En wat er aan gedaan wordt om dit de volgende keer te verkomen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.
    Dat is behoorlijk schrikken, wanneer u uw zending buiten de deur aantreft. Mijn excuses dat dit is gebeurd, dit is absoluut niet de manier waarop uw zending bezorgd had mogen worden. Ik zet uw klacht graag zo snel mogelijk door naar het depot, zodat het daar met de bezorger besproken kan worden. Heeft u het traceernummer van het pakket? (Deze begint vaak met 3S, JVGL, JJD.)

Iris
    DHL Parcel Webcare
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Iris
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?