Klacht DHL Express: Pakket buiten voor de deur gezet

Klachtnummer
# 341225
Gebruiker
Anouk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket zonder contact met mij opgenomen te hebben bezorgd buiten voor de deur. Ik heb geen briefje of track en trace code gezien en vind het ten tweede niet normaal dat een pakket van aardig veel waarde zomaar buiten voor de deur wordt gezet !!

De oplossing

Contact met mij opnemen hoe dit heeft kunnen gebeuren. En wat er aan gedaan wordt om dit de volgende keer te verkomen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Dat is behoorlijk schrikken, wanneer u uw zending buiten de deur aantreft. Mijn excuses dat dit is gebeurd, dit is absoluut niet de manier waarop uw zending bezorgd had mogen worden. Ik zet uw klacht graag zo snel mogelijk door naar het depot, zodat het daar met de bezorger besproken kan worden. Heeft u het traceernummer van het pakket? (Deze begint vaak met 3S, JVGL, JJD.)


    Met vriendelijke groet,

    Iris
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.
    Dat is behoorlijk schrikken, wanneer u uw zending buiten de deur aantreft. Mijn excuses dat dit is gebeurd, dit is absoluut niet de manier waarop uw zending bezorgd had mogen worden. Ik zet uw klacht graag zo snel mogelijk door naar het depot, zodat het daar met de bezorger besproken kan worden. Heeft u het traceernummer van het pakket? (Deze begint vaak met 3S, JVGL, JJD.)


    Met vriendelijke groet,

    Iris
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?