Klacht DHL Express: Pakket dat ik naar Frankrijk heb gestuurd wordt zonder van reden en met kapotte inhoud teruggestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471779
Gebruiker
Tommie(-)13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

20 juni een pakket verstuurd naar Frankrijk. Na drie weken nog niet bezorgd en ook niet traceerbaar. Na klacht van mij werd een onderzoek gestart en tot mijn verbazing krijg ik het pakket teruggestuurd met kapotte inhoud. Sindsdien claimverzoeken en restitutieformulier ingediend maar tot nu toe alleen maar reacties die van het kastje naar de muur sturen maar geen oplossing bieden dus.

De oplossing

Restitutie van de verzendkosten en schadevergoeding voor het gebroken bronzen beeld

2 reacties

  1. Auteur
    Tommie(-)13
    Datum
    Nog geen reactie van DHL. Ben benieuwd of er nog een reactie komt of dat alles op de lange baan geschoven wordt.
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ontzettend vervelend om te vernemen dat uw producten beschadigd retour zijn gekomen. Ik begrijp uit uw verhaal dat u hiervoor inmiddels een claim hebt ingediend. Super!
    Helaas kampen wij op dit moment alleen met een flinke achterstand in het behandelen van de claims. Mijn oprechte excuses hiervoor. Mijn collega's doen hun best om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken. Zij zullen contact met u opnemen zodra ze uw claim behandelt hebben.

    Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, stuur u mij dan gerust een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tommie(-)13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb voor de derde keer een schadeclaim ingediend. De eerste claim zou nooit ontvangen zijn terwijl ik wel een bevestiging van versturen had gekregen. Bij de 2de claim zouden gegevens ontbreken (????). Ben benieuwd naar de behandeling van de derde claim. Ik krijg de indruk dat die op de lange baan wordt geschoven. Op een verzoek om restitutie van de verzendkosten heb ik überhaupt geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen