Klacht DHL Express: Pakket dat ik naar Frankrijk heb gestuurd wordt zonder van reden en met kapotte inhoud teruggestuurd

Tommie(-)13

20 juni een pakket verstuurd naar Frankrijk. Na drie weken nog niet bezorgd en ook niet traceerbaar. Na klacht van mij werd een onderzoek gestart en tot mijn verbazing krijg ik het pakket teruggestuurd met kapotte inhoud. Sindsdien claimverzoeken en restitutieformulier ingediend maar tot nu toe alleen maar reacties die van het kastje naar de muur sturen maar geen oplossing bieden dus.

Restitutie van de verzendkosten en schadevergoeding voor het gebroken bronzen beeld

Tommie(-)13
    Nog geen reactie van DHL. Ben benieuwd of er nog een reactie komt of dat alles op de lange baan geschoven wordt.
    DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend om te vernemen dat uw producten beschadigd retour zijn gekomen. Ik begrijp uit uw verhaal dat u hiervoor inmiddels een claim hebt ingediend. Super!
    Helaas kampen wij op dit moment alleen met een flinke achterstand in het behandelen van de claims. Mijn oprechte excuses hiervoor. Mijn collega's doen hun best om de achterstand zo snel mogelijk weg te werken. Zij zullen contact met u opnemen zodra ze uw claim behandelt hebben.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, stuur u mij dan gerust een reactie.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

Tommie(-)13
Ik heb voor de derde keer een schadeclaim ingediend. De eerste claim zou nooit ontvangen zijn terwijl ik wel een bevestiging van versturen had gekregen. Bij de 2de claim zouden gegevens ontbreken (????). Ben benieuwd naar de behandeling van de derde claim. Ik krijg de indruk dat die op de lange baan wordt geschoven. Op een verzoek om restitutie van de verzendkosten heb ik überhaupt geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?