Klacht DHL Express: PAKKET DEFINITIEF KWIJT HELP MEE DHL WEER IN TROS RADER TE KRIJGEN

Klachtnummer
# 437790
Gebruiker
Gebruiker1530119051
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren het bericht gekregen van de verzender dat het pakket echt kwijt is .
Pakket is niet aangetekend verstuurd die lul heb dat niet gedaan .
Was al niet blij dat hij het verstuurd had met DHL week er voor mijn vrouw de schoenen kwijt.
Geld terug gehad van web winkel dit ligt even anders.
Het is dus gewoon gejat door een medewerker.
Wat betekent dit voor mij .
De verkoper gaat mijn 155€ niet terug betalen dat heeft hij definitief aangegeven.
Dus wie is er nu de beer ik.
Jullie bij dhl zijn gewoon echt klootzakken maar dit wisten jullie al.
Als ik mijn 155€ niet terug krijg blijf ik elke dag hier een bericht schrijven over jullie bedrijf.
En zal er voor zorgen dat de schade bij dhl groter is dan die van mijn .
En gestolen word er wel bij DHL kijk maar even op het Internet.

De oplossing


Ik wil dat jullie mijn 155€ terug betalen en ook van andere gedupeerden mensen.
Dat is goedkoper dan dat ik elke dag en overal waar het kan een bericht plaats.
HELP MEE OM DHL WEER BIJ TROS RADER TE KRIJGEN DIT KAN ECHT NIET MEER ZO.
MIJN BRIEF IS AL VERSTUURD.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen