Klacht DHL Express: pakket door raam in woonkamer gelegd.

Klachtnummer
# 479014
Gebruiker
kali007
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger heeft mijn pakketje door mijn raam in mijn woonkamer gelegd!!! Raam stond op een kier en op slot, ik was boven en toen ik beneden kwam lag het pakket binnen op de vensterbank in de woonkamer met een briefje in de birevenbus; Pakket ligt in wonkamer. Ik vind dit echt schandalig, want hierdoor is mijn raam wat lam geworden door het opentrekken.

De oplossing

De desbetreffende bezorger hier streng op aanspreken en dat in het vervolg gewoon volgens de normale bezorgprocedures gewerkt word. Ofterwel post in de brievenbus of aanbellen bij mij(of evt buren) en anders ander bezorgmoment inplannen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Jeetje! Het is natuurlijk absoluut niet toegestaan om het pakket zo af te leveren. Mijn excuses hiervoor. Graag ontvang ik het zendingsnummer, zodat ik de klacht kan doorgezetten. Wat vervelend dat ook het raam hierbij beschadigd is geraakt. Graag wil ik u op de hoogte brengen van het feit dat u hier een claim voor kan indienen. Dat kunt u doen via deze link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/onderzoek-opstarten.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen