Klacht DHL Express: pakket door raam in woonkamer gelegd.

kali007

Bezorger heeft mijn pakketje door mijn raam in mijn woonkamer gelegd!!! Raam stond op een kier en op slot, ik was boven en toen ik beneden kwam lag het pakket binnen op de vensterbank in de woonkamer met een briefje in de birevenbus; Pakket ligt in wonkamer. Ik vind dit echt schandalig, want hierdoor is mijn raam wat lam geworden door het opentrekken.

De desbetreffende bezorger hier streng op aanspreken en dat in het vervolg gewoon volgens de normale bezorgprocedures gewerkt word. Ofterwel post in de brievenbus of aanbellen bij mij(of evt buren) en anders ander bezorgmoment inplannen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Jeetje! Het is natuurlijk absoluut niet toegestaan om het pakket zo af te leveren. Mijn excuses hiervoor. Graag ontvang ik het zendingsnummer, zodat ik de klacht kan doorgezetten. Wat vervelend dat ook het raam hierbij beschadigd is geraakt. Graag wil ik u op de hoogte brengen van het feit dat u hier een claim voor kan indienen. Dat kunt u doen via deze link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/onderzoek-opstarten.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?