Klacht DHL Express: Pakket gestuurd naar Australië wordt zonder reden of overleg met mij als opdrachtgever geretourneerd

M. van de Sande

Pakket met een (lege) urn (bestemd voor asbewaring) naar Australie gestuurd, inclusief alle vereiste douanepapieren. Via de website van dhl wordt gemeld dat het pakket is afgeleverd met deze tekst: "shipment has been delivered from the parcel center to the recipient by simplified company delivery" (einde citaat). Maar later staat er ineens een melding "Parcel scanned at return hub". Dus eerst lijkt het pakket te zijn afgeleverd, en dan wordt het pakket ineens teruggezonden ???!?? Mijn klant wordt doorverwezen naar mij. Dus ik moet iets recht gaan zetten wat DHL fout heeft gedaan?
"

Pakket met urn voor asbewaring zo snel mogelijk alsnog naar de familie in Australië versturen

M. van de Sande
Ik wil helemaal geen terugbetaling. Ik wil dat de urn (voor asbewaring) zo snel mogelijk bij de geadresseerde in Australië wordt bezorgd!

Ook een klacht indienen over DHL Express?