Klacht DHL Express: Pakket gestuurd naar Australië wordt zonder reden of overleg met mij als opdrachtgever geretourneerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434313
Gebruiker
M. van de Sande
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakket met een (lege) urn (bestemd voor asbewaring) naar Australie gestuurd, inclusief alle vereiste douanepapieren. Via de website van dhl wordt gemeld dat het pakket is afgeleverd met deze tekst: "shipment has been delivered from the parcel center to the recipient by simplified company delivery" (einde citaat). Maar later staat er ineens een melding "Parcel scanned at return hub". Dus eerst lijkt het pakket te zijn afgeleverd, en dan wordt het pakket ineens teruggezonden ???!?? Mijn klant wordt doorverwezen naar mij. Dus ik moet iets recht gaan zetten wat DHL fout heeft gedaan?
"

De oplossing

Pakket met urn voor asbewaring zo snel mogelijk alsnog naar de familie in Australië versturen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. van de Sande
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil helemaal geen terugbetaling. Ik wil dat de urn (voor asbewaring) zo snel mogelijk bij de geadresseerde in Australië wordt bezorgd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen