Klacht DHL Express: Pakket gewoon maar ergens afgegeven!

# 191385
A.W.H.K.

Wij zitten al 2 dagen de gehele dag thuis te wachten op een pakket van DHL. Nu lees ik bij Track en Trace dat het op nummer 69A is afgeleverd. Ik woon op nummer 33!!! Er staat, bij de buren afgeleverd notabene! En ik ben dus thuis. Wat een schandalige toestand en de juffrouw aan de telefoon bij DHL doet alsof dit een normale zaak is. Dus kan IK op de fiets mijn pakket nu zien te vinden. ERGENS....En wat doe ik als op nummer 69A niets te vinden is? Er is niet eens afgetekend ervoor.
Ik vind dit echt ongehoord.

Ik verwacht dat als ik betaal om een pakket te laten bezorgen, dit ook op het juiste adres afgeleverd wordt en niet zomaar ergens wordt gedumpt!

A.W.H.K.
    Ik wil hierbij nog aanvullende informatie geven. Het pakket blijkt op het parkeerterrein van de Hillergerspoort weg in Ossenzijl lukraak aan een mijnheer te zijn afgegeven. De mevr. die het moest bezorgen vond het teveel moeite het pakket, op mijn huisadres Oude weg 33 af te geven. Op de track en trace wordt ingevuld dat het bij nummer 69A is afgegeven, waarschijnlijk wordt net zo makkelijk beweerd dat de mensen niet thuis zijn! Er moest afgetekend worden, 260 euro waarde erin!
    DHL Express
    Beste A.W.H.K.

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het leveren van deze zending. Het is zeker niet de bedoeling dat uw pakket maar zo ergens wordt afgegeven.

Uw zending mag binnen een straal van 100m bij uw buren worden afgegeven. Uw zending is buiten deze straal afgegeven en dit is zeker niet de bedoeling. Ik ga hier dan ook direct een melding van maken, zodat de bezorger hierop wordt aangesproken.

Ik ben blij te vernemen dat u, uw zending inmiddels heeft opgehaald en de zending in ontvangst heeft kunnen nemen. Voor deze zending was vanuit de verzender geen handtekening aangevraagd. Hiervoor moest dus ook niet getekend te worden.

Ik vind het enorm vervelend hoe het is gelopen met het leveren van uw zending. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Carola
    DHL Parcel
    A.W.H.K.
    Ik wil hierbij aangeven dat er wel degelijk een handtekening werd vereist. Dit werd vermeld op het formulier in het pakket. Er is niet bij een huis afgegeven, maar gewoon aan een man op de parking. De waarde van dit pakket was 260 euro en door mij betaald. Stel dat deze man hier helemaal niet thuis hoort? Dan kan ik bij jullie gaan bakkeleien waar mijn spullen gebleven zijn. Nu moest ik twee keer op de fiets bij wildvreemde mensen langs om mijn pakket te krijgen.
    DHL Express
    Beste A.W.H.K.

Bedankt voor uw reactie.

Het is zeker niet de bedoeling dat een zending zomaar op straat wordt afgegeven. De zending had netjes bij u thuis of zoals eerder gemeld binnen een straal van 100m. bij uw buren bezorgd moeten worden.

De melding is inmiddels doorgezet en de bezorger wordt hierop aangesproken.

Nogmaals mijn oprechte excuse voor het ongemak.

Carola
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?