Opgelost door DHL Express: Pakket ineens kwijt!!

ritchie_000

Moest een Pakket krijgen uit China die naar breda verzonden moest worden omdat ik niet thuis was zou het bij mijn moeder bezorgt worden.
Maar ik zag op het tracking dat op een of andere manier de chauffeur het niet meer redde...wat ik bijzonder vreemd vond en nu moest het opnieuw ingepland worden.
Dat zou dan de volgende dag worden.
Maar het was op een dag dat zij niet thuis was, dus heb ik DHL gebeld of ze het dan alsnog naar mij wilden sturen in Vlaardingen.
Geen probleem het zou Woensdag geleverd worden.
Het is inmiddels Donderdag en na lang bellen kreeg ik vandaag te horen dat mijn pakket nu ineens zoek is geraakt.
Het is van Eindhoven naar Brussel gestuurd wat ik al vreemd vond omdat het naar Rotterdam moest.
Mijn idee is het gewoon gestolen....
Wel contact gehad maar ik word er niet wijzer was en het is een op maat gemaakte jas..waar ik 2maanden op heb moeten wachten...

Waar is mijn pakket?

DHL Express
    Geachte heer Bergman,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.U heeft op 29 januari een dossier bij ons laten opstarten hierover. Wij hebben op 29 januari om 17:19 contact met u hierover gehad. Wij hebben aangegeven dat wij uw zending in de gaten zouden houden. U heeft ons vervolgens vanochtend om 9:42 een mail hierover gestuurd. Hieropvolgend heeft een collega, die aan uw zaak werkt, telefonisch contact met u opgenomen om 11:19. Volgens onze gegevens hebben wij met u afgesproken om maandag nogmaals contact met u op te nemen.Doordat er al een dossier hiervoor is opgestart en nog niet is afgehandeld of opgelost, zullen wij uw klacht doorzetten naar de agent en vragen om nogmaals contact met u op te nemen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    ritchie_000
    Precies omdat ik altijd ook zelf achter de feiten aangaat, en hoe moeilijk kan het zijn om te achterhalen waar een pakket is met een trackingcode?
    IK begrijp dat er 1000 pakketten doorgaan bij jullie maar wil dit gewoon opgelost hebben.
    DHL Express
    Geachte heer Bergman,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij begrijpen heel goed dat u wil dat wordt opgelost. Wij zijn hier ook mee bezig en wij willen ook dat dit snel wordt opgelost. Wij hebben de vestigingen aangesproken, waar uw zending is geweest, om te zoeken naar uw zending. Het is echter wel zo dat dit tijd kost.Wij zullen, zodra wij meer informatie ontvangen, direct contact met u hierover opnemen. Wij zullen sowieso maandag contact met u hebben. Mochten wij eerder informatie ontvangen, zullen eerder contact opnemen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Prima , Dank je
    DHL Express
    Geachte heer Bergman,Heel erg bedankt voor uw geduld.U heeft vanochtend al laten weten dat u heeft gezien dat de zending inmiddels is doorgestuurd naar Nederland. Momenteel is uw zending aangekomen op onze vestiging in Amsterdam. Uw zending zal nog moeten worden doorgestuurd naar onze vestiging in Rotterdam om uw zending op de locatie aan te bieden die u eerder heeft aangegeven.Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    ritchie_000
    Ja klopt had het ook gezien, hopelijk dat het vandaag nog Rotterdam bereikt want dan haal ik hem zelf wel op bij DHL Rotterdam, dank je voor de snelle reactie
    DHL Express
    Geachte heer Bergman,Heel erg bedankt voor uw reactie.Helaas hebben wij de zending niet op tijd kunnen verwerken om hem nog door te sturen naar Rotterdam. Uw zending zal hierdoor op maandag worden aangeboden.Nogmaals excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Geachte heer Bergman,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben uw zending vandaag om 12:54 afgeleverd. Zou u kunnen bevestigen dat u de zending heeft ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    ritchie_000
    Pakket gevonden en afgeleverd, superblij mee en bedankt voor jullie reactie bij DHL echt snel.

ritchie_000

Ook een klacht indienen over DHL Express?