Klacht DHL Express: Pakket is beschadigd binnengekomen

Jawad

Pakket is kapot binnen gekomen. Inhoud is beschadigd. Er is mee gesmeten. Dit, terwijl er duidelijk 'FRAGIEL' sticker op is geplakt.

Ik wil vergoeding van mijn pakket.

Bijlagen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ten eerste mijn excuses hiervoor. Graag wil ik met u meekijken om in elk geval een melding uit te zetten wat betreft de bezorger, gezien we een pakket met deze schade ook niet meer mogen afleveren. Wat betreft de schade zelf aan de inhoud adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Kunt u mij de track en trace code sturen die (waarschijnlijk) begint met JVGL/3S ter bevestiging?

Bij voorbaat dank.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    DHL Express
    Goedemiddag,

Ik kan dit helaas niet op een andere manier voor je inregelen. De verzender is de betalende partij richting DHL waarbij het onderzoek en het claimrecht ligt, anders had ik kunnen kijken wat ik voor je kon doen. Mijn excuses voor het ongemak!

Mike

Jawad
Geen oplossing aangeboden. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar en staan niet open voor alternatieven.

Ook een klacht indienen over DHL Express?