Klacht DHL Express: Pakket is beschadigd binnengekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459527
Gebruiker
Jawad
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket is kapot binnen gekomen. Inhoud is beschadigd. Er is mee gesmeten. Dit, terwijl er duidelijk 'FRAGIEL' sticker op is geplakt.

De oplossing

Ik wil vergoeding van mijn pakket.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ten eerste mijn excuses hiervoor. Graag wil ik met u meekijken om in elk geval een melding uit te zetten wat betreft de bezorger, gezien we een pakket met deze schade ook niet meer mogen afleveren. Wat betreft de schade zelf aan de inhoud adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Kunt u mij de track en trace code sturen die (waarschijnlijk) begint met JVGL/3S ter bevestiging?

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik kan dit helaas niet op een andere manier voor je inregelen. De verzender is de betalende partij richting DHL waarbij het onderzoek en het claimrecht ligt, anders had ik kunnen kijken wat ik voor je kon doen. Mijn excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jawad
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden. Klantenservice is zeer slecht bereikbaar en staan niet open voor alternatieven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen