Klacht DHL Express: Pakket is kwijt, vw sorteerfout? klacht gemeld, geen info

abc

Surprise ruil pakket met dure inhoud, althans voor mij, van geschat tussen de 150 en 200 euro aan o.a. parfum van Salvadore Dahli, 3 mini parfum van Yves Rocher, Wild Argan producten van The Body Shop, goed verpakt met veel opvul materiaal

pakket reour of vergoeding in geld.

DHL Express
    Beste Ilse,Wat vervelend om te horen dat er iets mis gaat met uw zending. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent, zeker aangezien het veel waarde heeft.Ik kan nog niet zien dat u een onderzoek heeft aangevraag bij de klantenservice. Ik zie alleen een aanvraag van de ontvanger maar voor ontvangers starten wij geen onderzoek. U kunt als verzender hiertoe een verzoek indienen via klantenservice.dhlforyou@dhl.com. Stuur daarin meteen een omschrijving van de inhoud en uiterlijke kenmerken van het pakket. Dan zal er door ons onderzocht worden waar het pakket zich bevind. U krijgt dan binnen 5 dagen antwoord op uw verzoek.Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u hier wat mee kunt. Als u nog vragen heeft dan hoor ik graag van u.Met vriendelijke groeten,
    abc
    ik heb een telefonische klacht bij het servicenr ingediend, waarop ik binnen 5 dagen reactie zou krijgen, zie ticket nr 2014-0905-1009074
    Beste Ilse,
    Helaas is het ticketnummer dat u opgeeft niet bekend in ons systeem. Mogelijk is er in het systeem iets fout gegaan bij het aanmaken van de ticket. Ik kan alleen een verzoek van de ontvanger terugvinden, maar daarvoor kunnen wij helaas geen onderzoek starten. Ik kan voor u een ticket aanmaken en dan verzoeken dat deze met prioriteit behandeld zal worden. Is dit een oplossing voor u? U kunt ook zelf een verzoek sturen naar klantenservice.dhlforyou@dhl.com. Dan zal ik ook vragen of deze met prioriteit behandeld kan worden,
    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    abc
    Pakje kwijt, ticket nr van sept07 kwijt, ik heb geen zin om me hier nog verder aan te ergeren of mee bezig te houden, ik ben niet onder de indruk van het behandelen van de klacht, mijn oplossing is dat ik neit meer met DHL zal verzenden, maar met tNT duurder, maar die zijn nog nooit een pakket van me kwijt geraakt en de ene keer dat hij onderweg kwijt was, starten ze zelf een onderzoek en hoefde ik geen dure service telefoon te betalen , waarvan de klacht blijkbaar ook kwijt.
    DHL Express
    Beste Ilse,Het spijt me zeer dat het allemaal zo loopt. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan waardoor het onderzoek helaas nooit is opgestart. Anders was dit mogelijk allang opgelost geweest. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor weinig vertrouwen in onze service heeft. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.U kunt gratis uw verzoek sturen naar klantenservice.dhlforyou@dhl.com. Zij kunnen dan het onderzoek starten. Ik kan voor u prioriteit aanvragen gezien de gang van zaken. Ik kan ook eventueel het ticket voor u opstarten. Dan heb ik van u een e-mail adres nodig voor verder contact. U kunt mij e-mailen op webcare_parcel@dhl.com. Dan ga ik dit direct voor u regelen. Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groeten,
    Beste Ilse,
    Bij dezen een korte samenvatting van onze e-mail correspondentie.
    U heeft per e-mail contact met mij opgenomen na mijn laatste reactie. Hierop volgend heb ik voor u een ticket opgestart en met prioriteit doorgezet. Hierop kwam al snel antwoord dat het pakket helaas ontvreemd bleek te zijn uit de bestelauto van de bezorger. Er zijn u claimformulieren toegestuurd om een claim in te dienen voor het pakket en de verzendkosten.
    Mijn oprechte excuses dat het pakket niet meer boven water is gekomen en dat u zo lang heeft moeten wachten voor de afhandeling. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u mij per e-mail bereiken.
    Met vriendelijke groeten,
    abc
    pakket kwijt , blijkt gestolen, klacht kwijt, na interventie, nieuwe klacht, na indienen van claim formulier en restitutie formulier niets meer gehoord, jammer ik verzend nu alleen nog met tNT

Ook een klacht indienen over DHL Express?