Klacht DHL Express: Pakket is kwijt

whit

Volgens DHL track and trace is mijn pakket vandaag aan mijzelf bezorgd
om 12:49. Ik was niet thuis, niemand was thuis en er is ook niks aangenomen door de buren. Dus heeft de DHL bezorger nou fraude gepleegd en het pakketje zelf
gehouden. Ik EIS dat mijn pakket zo snel mogelijk DAADWERKELIJK wordt bezorgd!!!!!

Dat het morgen nog bezorgd wordt door die oplichter

DHL Express
    Goedemorgen mevrouw de Loos,

Ten eerste mijn excuses dat u niet naar tevredenheid uw zending heeft ontvangen.

Wanneer ik uw zending opzoek in mijn systeem, zie ik dat de bezorger de melding heeft gemaakt deze bij uw buren op nummer 22 te hebben bezorgd. U geeft al aan dat dit niet zo is.

Het beste kunt u dit nu bij de verzender melden. U bent namelijk de klant van de verzender en de verzender is weer onze klant. Onze klant kan bij ons een onderzoek opstarten en navraag laten doen bij de bezorger.

Het kan ook zijn dat de zending morgen weer in de sortering komt, omdat de bezorger bijv. een verkeerde scanning heeft gemaakt. Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen, dus adviseer ik u om via de verzender een onderzoek te laten opstarten.

Ik snap dat dit voor u heel omslachtig klinkt en niet de oplossing is die u zou willen. Helaas is bij ons de procedure dat het via de verzender loopt. Mijn excuses hiervoor.

Carola
    DHL klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?