Klacht DHL Express: Pakket is níet bezorgd terwijl ik wél gewoon thuis was op de aangegeven tijd.

Klachtnummer
# 368361
Gebruiker
Dhlklacht26
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 mei zou een pakketje bij mij bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00 U. Ben steeds thuis geweest, de bel werkt normaal, maar er is niemand geweest. Wél zat er na 15.00 U. een kaartje in de brievenbus met daarop: we hebben u gemist! Daarop was niets aangevinkt of ingevuld.
Via de verzendcode achterhaald dat het pakket vandaag 29 mei na 13.00 afgehaald kon worden bij een DHL Servicepoint.

De oplossing

Zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurd en het pakket zoals afgesproken wordt bezorgd!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding. Mijn excuses in ieder geval voor het onvolledige kaartje. Ik begrijp niet waarom de bezorger niet heeft aangebeld.

    Ik zie dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. Ik wens u veel plezier met het pakket.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen