Klacht DHL Express: pakket is naar een ander afleverpunt als aangegeven gebracht

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 462512
Gebruiker
peter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

vorige week heb ik een bestelling gedaan bij de lidl daarbij kon je aangeven welke dag en tijd het bezorgd zou worden
Echter werd het pakket een dag eerder en overdag bezorgd terwijl ik niet thuis was
Ik kreeg een afhaal adres dicht bij mij in de buurt
Daar bleek het pakket niet afgeleverd maar bij een adres een behoorlijk eind uit de buurt
Op het briefje van de bezorger stond ook de mogelijkheid om het pakket nogmaals bij mijn huisadres te bezorgen met een emailadres daarvan
Dit heb ik geprobeerd blijkt echter niet te kunnen
Ik heb de klantenservice van DHL gebeld en er is dus geen enkele mogelijkheid om het pakket opnieuw bij mij thuis aan te bieden

Gewenste oplossing

pakket alsnog bij mij thuis bezorgen waarvoor zij door de afzender zijn betaald
Geboden oplossing
geen oplossing ik heb inmiddels familie ingeschakeld om het pakket af te halen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb uw zending nagekeken en zie dat deze keurig precies conform de instructies van de Lidl bij u is aangeboden. Als zij met u een andere dag van leveren zijn overeengekomen dan hebben zij de zending te vroeg bij ons aangeleverd.

    Wij hebben de zending netjes aangeboden en toen u niet thuis was heeft u een kaartje ontvangen. Op dezelfde dag had u zelf de instructie moeten doorgeven om de zending weer op het huisadres aan te bieden. Aangezien u dit niet heeft gedaan wordt de omzetting naar het ServicePoint definitief en zijn er geen andere instructies meer mogelijk. Deze zending zal dan ook niet meer op uw huisadres worden aangeboden.

    Indien u de zending niet afhaalt zal deze binnen 5 werkdagen retour afzender gaan. Mocht afhalen voor u niet mogelijk zijn dan kunt u het beste overleggen met de afzender over een nieuwe levering op uw adres.

    Hartelijke groet,

    Jip
    Webcare DHL Parcel Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen