Klacht DHL Express: pakket is naar een ander afleverpunt als aangegeven gebracht
Details
Klacht
vorige week heb ik een bestelling gedaan bij de lidl daarbij kon je aangeven welke dag en tijd het bezorgd zou wordenEchter werd het pakket een dag eerder en overdag bezorgd terwijl ik niet thuis was
Ik kreeg een afhaal adres dicht bij mij in de buurt
Daar bleek het pakket niet afgeleverd maar bij een adres een behoorlijk eind uit de buurt
Op het briefje van de bezorger stond ook de mogelijkheid om het pakket nogmaals bij mijn huisadres te bezorgen met een emailadres daarvan
Dit heb ik geprobeerd blijkt echter niet te kunnen
Ik heb de klantenservice van DHL gebeld en er is dus geen enkele mogelijkheid om het pakket opnieuw bij mij thuis aan te bieden
Gewenste oplossing
pakket alsnog bij mij thuis bezorgen waarvoor zij door de afzender zijn betaald- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.