Klacht DHL Express: Pakket is niet bezorgd op afgesproken tijdstip.

A. Winkel

Ik krijg een email dat de bezorger om 18:05 het pakket niet heeft kunnen bezorgen. Dat kan niet want we waren met het hele gezin thuis dus als de bezorger had aangebeld dan hadden we gewoon het pakketje kunnen aannemen. Bovendien als de bezorger met de auto de oprit was opgereden had ik dat meteen gezien.

Ik wil dat mijn pakket gewoon bezorgd wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie de niet-thuis melding staan, excuses als u wél thuis was. Ik kan helaas niet goed achterhalen wat hier verkeerd is gegaan. Gelukkig is dit in de afgelopen maanden niet eerder voorgekomen als ik kijk naar zendingen uit het verleden. Ik ga daarom uit van een incident. Ik denk dat de bezorger zich vergist heeft. Sorry daarvoor.

U heeft de zending zo te zien al afgehaald van het service punt. Hopelijk is alles in orde. Ik ga uit van normale leveringen in de toekomst. Gebeurt dit, of iets dergelijks, toch nóg een keer laat het dan uiteraard direct weten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Mick
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?