Klacht DHL Express: Pakket is niet op mijn huisadres aangeboden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457050
Gebruiker
opamartin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket werd weer op een foutief adres aangeboden .
Dit gebeurd meermaals de laatste keer heb ik het pakket gelukkig zelf kunnen ophalen op de Akkerweg 11 in Laren.
Nu 23-06-2020 19:23 uur beweerd mogelijk weer dezelfde chauffeur dat hij voor mijn gesloten deur stond en ik zal het netjes zeggen die chauffeur heeft hopelijk alleen problemen met zijn ogen mijn deuren zowel voor als achterdeur staan vanaf 17:00 tot nu 19:46 wagenwijd open en er is geen bezorger geweest op mijn adres Akkerhof 11
DHL zorg eens een keer voor een chauffeur die kan lezen en geen analfabeet is ik geef dit ook als klacht door aan de verzender.

De oplossing

Zorgen dat de chauffeurs goed zijn opgeleid en kunnen lezen en schrijven

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb met uw zending meegekeken en ik zie inderdaad een indicatie dat de eerdere niet-thuis scan onterecht was. Mijn excuses daarvoor. We hebben momenteel met veel drukte te maken, en helaas komen slordigheidsfoutjes wat vaker voor.

    Uw pakket is inmiddels geleverd bij een servicepunt. Het is af te halen, en ik hoop dat u hier alsnog veel plezier van heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
opamartin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon de klant moet het maar ophalen bij een ophaal punt. Dat is geen oplossing van het probleem. Het betreft niet een eenmalig foutje het gebeurt meermaals dat die chauffeur in de fout gaat maar nu heb ik een klacht ingediend
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen