Klacht DHL Express: Pakket is onderweg maar komt niet aan. DHL meld via chat dat het niet gelabeld is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477657
Gebruiker
K Kuijpers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aankoop gedaan via Marktplaats, het pakket is betaald, is verzonden en ik heb een zendingsnummer JVGLOTC0030747024 met postcode 3773CR. Het pakket komt niet aan bij het DHL servicepoint en heeft inmiddels 14 stappen doorlopen, opnieuw gelabeld en nog niet aangekomen.
Ben inmiddels 3x bij het DHL point geweest en de verkoper geinformeerd. Maar wat kan de verkoper nog meer doen dan mij de code mailen. Hij ziet ook dat het is verstuurd en zal worden bezorgd. Wie is er verantwoordelijk voor mijn pakket? Dat is DHL samen met mij.
Ik verzand in een woud van hoe dien ik nu een klacht in. Helaas kom ik niet verder. Wie kan mij helpen?

De oplossing

Ik wil graag dat DHL gaat zoeken naar mijn pakket, het is per slot daar kwijtgeraakt. De verkoper van marktplaats heeft alle bewijs aangeleverd en is in mijn bezit.

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Volgens onze gegevens is dit pakket (JVGLOTC0030947024) 2/9 afgeleverd bij het servicepunt 'Bloemenhal Chloris' in Barneveld.

    Is het daar niet aangekomen? Dan zal er een onderzoek naar deze zending gestart moeten worden. Laat daarvoor vooral de verzender met ons contact opnemen. Zij blijven samen met DHL verantwoordelijk voor het pakket totdat u het goed heeft kunnen ontvangen.

    Tevens hebben zij aanvullende informatie die wij nodig hebben voor het onderzoek.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    K Kuijpers
    Datum
    Ik wil graag nog een reactie of er werkelijk actie is ondernomen om het pakket te traceren!
  3. Auteur
    K Kuijpers
    Datum
    Ik wil graag nog een reactie of er werkelijk actie is ondernomen om het pakket te traceren!
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    ik zie op dit moment nog geen onderzoek lopen voor deze zending. Ik adviseer u om contact op te nemen met uw verzender en te vragen of deze contact met ons op wil nemen en een onderzoek wil starten naar de zending. Hopelijk is er dan spoedig duidelijkheid over de zending.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K Kuijpers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog niets onderzocht ik ben nog geen stap verder en m’n pakket is nog niet boven water
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen