Opgelost door DHL Express: Pakket is op 24 juli ingescand op sorteercentrum, maar wordt niet verzonden.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 478307
Gebruiker
RB_2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket verstuurd met DHL Parcel. Ligt al sinds 24 juli op sorteercentrum (ingescand) voor verzending naar UK.

De oplossing

Pakket afleveren bij geadresseerde in UK. Hier heb ik ook voor betaald!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Uw zending is helaas niet volledig te traceren via onze Nederlandse track en trace www.dhlparcel.nl. Voor internationale zendingen raad ik u aan gebruik te maken van www.dhl.de. Als u uw zending daar op zoekt ziet u dat de zending op 30-07 al aangeleverd is bij de ontvanger van uw pakket.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RB_2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is opgelost: het pakket blijkt bezorgd te zijn. Wat absoluut slecht is: de track and trace loopt vast! Er wordt niet vermeld dat er overgeschakeld moet worden naar DHL.de voor internationale verzendingen! Kleine moeite om dat te vermelden, toch?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen