Klacht DHL Express: Pakket komt niet aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407997
Gebruiker
Paullie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje besteld bij LIDL shop, wordt via DHL geleverd. Pakketje is nu al 2 dagen aan het ping-pongen:
10-12-2019, 10:24 (Alppak)
Fout geconstateerd
De bestelling is verkeerd gesorteerd en de aflevering zal helaas vertraging oplopen.
10-12-2019, 03:37 (Alppak)
Onderweg
De bestelling is onderweg.
10-12-2019, 03:21
Vastgestelde bezorgdatum
Het tijdstip voor de bezorging is vastgelegd op dinsdag, 10-12-2019 tussen 09:00 en 18:00 uur.
09-12-2019, 11:08 (Alppak)
Fout geconstateerd
De bestelling is verkeerd gesorteerd en de aflevering zal helaas vertraging oplopen.
09-12-2019, 03:34 (Alppak)
Onderweg
De bestelling is onderweg.
08-12-2019, 22:44 (Ec>048)
Onderweg
De bestelling is onderweg.

Gewenste oplossing

S.v.p. pakket bezorgen (3SLDL3000841433)
Geboden oplossing
DHL kan geen oplossing bieden, ik moet afwachten...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Er is helaas een probleem ontstaan met deze zending. Op dit moment is niet duidelijk
    wanneer wij het pakket kunnen bezorgen. Ik raad u aan om nog even af te wachten of het probleem zichzelf oplost. Het is goed mogelijk dat het pakket alsnog gescand wordt en in levering gaat.

    Ziet u binnen twee werkdagen geen verandering? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van het pakket. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

    Wij mogen dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen