Klacht DHL Express: PAKKET KWIJT !!
Details
De klacht
08-10 zou een pakket geleverd worden. Jammer genoeg waren we niet thuis. briefje in de bus gevonden, klantenservice gebeld en afgesproken dat het pakket op maandag 12-10 geleverd zou worden tussen 14.00 en 18.00 uur. Ook een briefje op de deur geplakt dat als er niemand thuis zou zijn dat ze het 500m verder op ons bedrijf konden afgeven omdat daar 100% iemand aanwezig zou zijn.Niks meer van DHL vernomen. Heb ik gebeld vandaag waar mijn pakket bleef en ik heb geen track en trace code meer omdat ik het briefje wat achtergelaten was heb weggegooid omdat s'maandags het pakket verwachtte. Nu kan DHL mij niet zeggen waar mijn pakket is omdat ik geen track en trace nummer heb en blijkbaar is hun achterlijke systeem niet gebouwd om op postcode en huisnummer te zoeken. Contact opgenomen met het bedrijf wat ons het pakket verstuurd heeft en hun hebben ook geen track en trace nummer. Nu ben ik dus klaar want nu kan ik fluiten naar me pakket en niemand die wat voor me kan doen.
De oplossing
Graag dat DHL mijn pakket vind en zsm levert. Hoef geen vergoeding of dergelijke ik wil alleen mijn pakket.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.