Klacht DHL Express: PAKKET KWIJT !!

08-10 zou een pakket geleverd worden. Jammer genoeg waren we niet thuis. briefje in de bus gevonden, klantenservice gebeld en afgesproken dat het pakket op maandag 12-10 geleverd zou worden tussen 14.00 en 18.00 uur. Ook een briefje op de deur geplakt dat als er niemand thuis zou zijn dat ze het 500m verder op ons bedrijf konden afgeven omdat daar 100% iemand aanwezig zou zijn.
Niks meer van DHL vernomen. Heb ik gebeld vandaag waar mijn pakket bleef en ik heb geen track en trace code meer omdat ik het briefje wat achtergelaten was heb weggegooid omdat s'maandags het pakket verwachtte. Nu kan DHL mij niet zeggen waar mijn pakket is omdat ik geen track en trace nummer heb en blijkbaar is hun achterlijke systeem niet gebouwd om op postcode en huisnummer te zoeken. Contact opgenomen met het bedrijf wat ons het pakket verstuurd heeft en hun hebben ook geen track en trace nummer. Nu ben ik dus klaar want nu kan ik fluiten naar me pakket en niemand die wat voor me kan doen.

Graag dat DHL mijn pakket vind en zsm levert. Hoef geen vergoeding of dergelijke ik wil alleen mijn pakket.

DHL Express
    Geachte heer,

Wij bieden onze excuses aan dat wij u telefonisch niet konden helpen, ondanks dat wij op basis van uw gegevens uw zending wel horen te kunnen achterhalen.

Wij hebben ook op basis van uw gegevens gezocht en uw zending gevonden. Het traceernummer van uw zending is 3041932386.

We kunnen direct een nieuwe afleverafspraak inplannen. Zou u ons kunnen laten weten op welke werkdag, behalve zaterdag, wij de zending mogen komen aanbieden? Houd er rekening mee dat wij enkel een afspraak voor de hele dag kunnen inplannen en uw zending niet bij een Service Point kunnen aanbieden. We kunnen ook eventueel de zending op uw werkadres aanbieden mocht dat beter uitkomen.

Graag vernemen wij van u.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?