Opgelost door DHL Express: Pakket kwijt bij DHL, hun fout want adres is goed,

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 554871
Gebruiker
happythea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 10 dagen geleden een pakket verstuurd via DHL. De ontvanger heeft het pakket nog steeds niet gehad en zowel mijn adres als de geadresseerde zijn correct.
Als ik bel met de klantenservice wordt ik na 5 min wachten opgehangen en krijg ik een bandje te horen wat ik van de service vind van DHL. Uitermate slecht omdat ze niet opnemen en je 5 min in de wacht zetten waarvoor ze ook nog 1 euro per minuut krijgen. Ik ontvang het pakket graag retour of bezorgd bij de ontvanger.Of een schade vergoeding van 60 euro.

De oplossing

Graag pakket retour of afleveren bij de begunstigde of geld van het pakket vergoed.

2 reacties

  1. Auteur
    happythea
    Datum
    Pakket is wel terug gelukkig maar de verzendkosten zijn niet terug betaald terwijl de kabel wel te lezen was op het moment van verzenden. Graag de verzendkosten dan ook retour zodat we het weer kunnen opsturen naar de begunstigde.
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Dank voor uw bericht. Gelukkig is uw pakket inmiddels retour geleverd. Ik wil u in dit geval adviseren Vinted te contacteren voor een claim voor de gebruikte verzendkosten. Omdat dit pakket via Vinted is verzonden, kunnen zij binnen DHL de claim voor u doorzetten.

    Met vriendelijke groet,

    Claudine
    DHL Parcel E-care.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
happythea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen