Opgelost door DHL Express: Pakket kwijt bij DHL, hun fout want adres is goed,

content Opgelost
happythea

Ik heb 10 dagen geleden een pakket verstuurd via DHL. De ontvanger heeft het pakket nog steeds niet gehad en zowel mijn adres als de geadresseerde zijn correct.
Als ik bel met de klantenservice wordt ik na 5 min wachten opgehangen en krijg ik een bandje te horen wat ik van de service vind van DHL. Uitermate slecht omdat ze niet opnemen en je 5 min in de wacht zetten waarvoor ze ook nog 1 euro per minuut krijgen. Ik ontvang het pakket graag retour of bezorgd bij de ontvanger.Of een schade vergoeding van 60 euro.

Graag pakket retour of afleveren bij de begunstigde of geld van het pakket vergoed.

happythea
    Pakket is wel terug gelukkig maar de verzendkosten zijn niet terug betaald terwijl de kabel wel te lezen was op het moment van verzenden. Graag de verzendkosten dan ook retour zodat we het weer kunnen opsturen naar de begunstigde.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Dank voor uw bericht. Gelukkig is uw pakket inmiddels retour geleverd. Ik wil u in dit geval adviseren Vinted te contacteren voor een claim voor de gebruikte verzendkosten. Omdat dit pakket via Vinted is verzonden, kunnen zij binnen DHL de claim voor u doorzetten.

Claudine
    DHL Parcel E-care.

happythea

Ook een klacht indienen over DHL Express?