Opgelost door DHL Express: Pakket kwijt geraakt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69912
Gebruiker
Wesselink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een pakket afgeleverd bij een DHL-servicepoint. Dit pakketje was thuis voorbereid en heb daarbij een code gekregen. Volgens de traceercode is het pakketje alleen thuis voorbereid en is er verder niets meer mee gebeurt terwijl ik hem wel heb afgeleverd en ook een ontvangstbewijs heb ontvangen.

Vandaag zou er een onderzoek worden gestart en ik heb hiervoor netjes antwoord gegeven op de vragen van DHL over de omvang/inhoud etc. nu is de misschien een snelle klacht, maar omdat het om een verkoop via Marktplaats gaat is het belangrijk dat het pakketje z.s.m. bij de koper aankomt. (Ticket#2014073010011081)

Uit eerder klachten van andere klanten van DHL blijkt dat de onderzoeken soms helemaal niet van start gaan (pas na het melden van een klacht hier wordt er wat aan gedaan).

In afwachting van uw reactie.

Gewenste oplossing

Het pakket moet z.s.m. bij de koper aankomen!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Wesselink
    Datum
    Vandaag is het probleem opgelost en wordt het pakketje aangeboden. Bedankt voor de snelle hulp!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen