Opgelost door DHL Express: Pakket kwijt / niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424056
Gebruiker
Berg105
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij een computerwinkel een PC en monitor aangeschaft.
Vrijdag 7 februari 2 Track & Tracenummers van DHL ontvangen.
Volgens DHL site zijn zaterdagochtend beide pakketten in depot in mijn regio aangekomen en 's middags is de monitor ook conform planning afgeleverd.
De PC is tot op heden niet geleverd en heeft al 2x de status 'BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING' gekregen. Pakket lijkt 'zoekgeraakt' te zijn. Betreffende computerwinkel is gevraagd om contact op te nemen met DHL en heeft verzoek tot onderzoek ingesteld maar tot op heden nog geen resultaat.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket bezorgd wordt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Berg105
    Datum
    Inmiddels contact gehad met de computerwinkel. Zij mogen bij DHL een claim indienen, wat betekent dat ze mij een nieuwe PC kunnen uitleveren. Wederom met DHL, hopelijk komt de PC deze keer wel aan...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berg105
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?