Klacht DHL Express: Pakket kwijt verstuur niks met dhl slecht bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436547
Gebruiker
Gebruiker1530119051
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket kwijt oorzaak onzorgvuldigheid of diefstal bij dhl.
Mijn pakket is nu een week kwijt er is een onderzoek opgestart.
Nou ik weet de uitslag al ze zijn alleen nog te laf om te zeggen dat ze het kwijt of dat het achterovergedrukt is.
Ik ben ondertussen echt ontzettend kwaad op dit rot bedrijf .
Heb het idee dat het ze geen bal kan schelen dat ik mij paket en mijn geld kwijt ben.
Het is op mp gekocht en niet aangetekend verstuurd.
Dus daar gaat je ruim 200€ .
DHL GA LEKKER ZO DOOR HOOP DAT JULLIE NOG EEN KEER IN RADAR KOMEN EN DAT ZE WEER LATEN ZIEN WAT VOOR SLECHT BEDRIJF DHL IS.

De oplossing

MijN pakket morgen leveren en ik ga hier mee door tot dat er een oplossing is.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat ik al eerder op je klacht heb gereageerd. Deze sluit ik daarom.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530119051
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gewoon kwijt zoek het maar uit voor de rest
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen