Klacht DHL Express: Pakket kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406552
Gebruiker
Thesaint
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt 1 a 2 dagen later bezorgt zegt de website. Na navraag is de locatie van het pakket onbekend.
Ik moet contact opnemen met de verzender om een onderzoek te laten starten. Dus even resume, ik heb het pakket betaald met trackingcode, DHL raakt het pakket kwijt in hun logistiek proces en ik als ontvanger die op meerdere vlakken gedupeerd is moet de verzender sommeren tot actie. Rare visie op dienstverlening.

De oplossing

Mijn pakket traceren en bezorgen, wat de core business is van het bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw zending op dit moment niet traceerbaar is.

    Ik heb de gegevens zojuist nagekeken en ik zie inderdaad dat uw zending nog niet op het depot is aangekomen in uw regio. Normaal gesproken komt een zending een paar dagen later alsnog binnen, waardoor het uitgeleverd kan worden. Met uw zending is dit helaas niet het geval.

    Om meer informatie over uw zending te kunnen verkrijgen, moet er inderdaad een onderzoek worden gestart. Het onderzoek kan echter alleen worden gestart door onze opdrachtgever, dat is de afzender en niet u. U hebt de verzendkosten namelijk niet aan ons betaald maar aan de afzender, dat maakt u klant van de afzender en niet van ons.

    Ik begrijp dat u de procedure wellicht raar vindt, hier kan ik helaas niet veel aan veranderen. Mijn advies is om de situatie zo snel mogelijk kenbaar te maken aan de afzender, zodat wij het verder voor u uit kunnen zoeken.

    Hopelijk heb ik u voldoende geïnformeerd.

    Vriendelijke groeten,
    Kamile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thesaint
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze stellen dat het pakket niet aanwezig is in mijn regio. Terwijl het wel afgeleverd zou worden, ik heb alleen het tijdstip veranderd en nu is spontaan mijn pakket zoek??? Hoe kan dit nu??? Ik moet nu contact opnemen met de verzender (china) zodat hij/zij het kan aanmelden en het onderzoek gestart kan worden. Dus nee, nee mijn klacht kan niet afgesloten worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?