Opgelost door DHL Express: Pakket kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62653
Gebruiker
Utze
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aankoop in Duitsland, is zinds 28.5.2014 bij de Tol volgends Duitse DHL warom duurt het zo lang tot Toestelling??

De oplossing

Ik wil weten wat met mijn Pakket gebeurt is

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Utze,Heel erg bedankt voor uw reactie.Het traceernummer dat u doorgeeft wordt gehanteerd door Deutsche Post. Wij, DHL Express, vervoeren en leveren geen zendingen die via Deutsche Post worden verstuurd en hebben ook niet de mogelijkheid om navraag over dit soort zendingen te doen. Normaliter wordt uw zending door Deutsche Post overgedragen aan PostNL, aangezien het om een postservice gaat. Wij raden u om deze reden aan om contact op te nemen met uw verzender. Uw verzender kan namelijk met Deutsche Post contact opnemen om een onderzoek te starten. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare
  2. Auteur
    Utze
    Datum
    Bedankt voor de snelle Info gr. Utze

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Utze
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?