Klacht DHL Express: Pakket kwijt

Klachtnummer
# 479200
Gebruiker
Meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg een mail dat ik mijn pakket kon ophalen bij het DHL servicepunt. Daar aangekomen bleek er nog geen pakket te zijn bezorgd. Zij raadde mij aan om 1/2 dagen later terug te komen omdat er misschien wat vertraging was. Twee dagen later kreeg ik een herinnering of ik mijn pakket kwam ophalen. Weer bij het DHL punt aangekomen gaven zij aan nog steeds geen pakket van mij gekregen te hebben. Een dag later kwam er een notitie in mijn track&trace dat het afhalen bij het DHL punt niet mogelijk is en ik contact moet opnemen met de verzender. Na contact met DHL geven zij aan dat mijn pakketje kwijt geraakt is en dat ik dit moet aangeven bij de verzender die onderzoek moet starten (waarom wordt dit niet gelijk gestart? DHL heeft het pakket immers verloren?)... Erg slordig dat het is kwijtgeraakt en slechte communicatie hierover. Nu contact opgenomen met de afzender en hopen dat zij me verder kunnen helpen..

De oplossing

Op zoek naar mijn pakket. In vervolg betere communicatie, niet pas paar dagen later aangeven dat het pakket kwijt is wanneer ik al 2x voor niks bij DHL punt ben geweest (halfuur heen en halfuur terug)

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    het ServicePoint heeft waarschijnlijk zelf melding gedaan dat uw pakket daar niet is aangetroffen. Ik zie dat u inmiddels een onderzoek heeft gestart naar deze zending. De casemanager stuurt u bericht zodra er meer bekend is over de zending. Gemiddeld duurt zo'n onderzoek 5 werkdagen.Hopelijk is er spoedig duidelijkheid over de zending. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen