Klacht DHL Express: Pakket kwijtgeraakt, DHL geeft geen medewerking.

Ricktap

DHL biedt een afhaalpunt aan die niet meer bestaat. Mijn pakket is nu kwijtgeraakt.

Ze moeten het servicepunt (Pigeon Alphen aan den Rijn) schrappen uit hun bestand en uitzoeken waar de chauffeur mijn pakket heeft achtergelaten. Ik zou graag iemand willen spreken. Ik heb zojuist 3,5 uur aan de telefoon gezeten maar er komt gewoon niemand door.
I rest my case, voor alle bedrijven in het binnen en buitenland, doe zaken met Post.nl. Nette bezorgers en goede service desk.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat jouw pakket niet meer te traceren is omdat het ServicePoint gesloten is. Ik heb het even voor je nagekeken en het staat inderdaad nog op onze website vermeld als 'geopend'. Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat dit punt niet meer bestaat? Dan kan ik deze melding intern doorzetten en zorgen dat de informatie op onze website weer up to date wordt.
    Wat jouw pakket betreft: het lijkt erop dat dit ten onrechte als 'geleverd' is gescand, waarvoor mijn excuses. Wat ik kan aanraden, is om even contact op te nemen met Amazon. Niet omdat het hun fout is, maar zij zijn onze klant en kunnen ons toestemming geven voor jou een onderzoek te starten. Wij gaan dan ons best doen de zending zo snel mogelijk te traceren.

Lize
    E-care Customer Service
    Ricktap
    Wat vervelend hé voor mij, hahahahahahahha.
    Ik heb contact gehad met een mevrouw die Roos heet. Ik heb letterlijk aangegeven om wel afhaalpunt het gaat en hoe ik hier ben achter gekomen. Fijn dat u op mijn vrije dag zoveel tijd besteed aan chatten en reageren. U weigert echter een simpel onderzoekje te doen. de locatie staat nog steeds op uw site. De chauffeur is makkelijk te traceren en de verloren pakketten zijn waarschijnlijk gewoon bij het volgende afleverpunt afgezet. Geef mij één uurtje tijd op uw kantoor en dan laat ik zien dat ik het pakket terug traceer en in mijn bezit breng. Nu ben ik een hele dag bezig met onkundige vervelende mensen die er waarschijnlijk mee weg komen. Ik heb al contact gehad met Amazon en ik eis van hun enig onderzoek. Ik heb ze ook uitgelegd dat er betere bedrijven zijn om zaken mee te doen. Ik wacht nog op een reactie.
    DHL Express
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DHL Express?