Klacht DHL Express: Pakket ligt in dhl SORTEERCENTRUM voor meer dan een maand

Klachtnummer
# 327271
Gebruiker
Angelokaramalakis030
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket ligt meer dan een maand in het dhl SORTEERCENTRUM Utrecht

De oplossing

Ik zou graag willen dat het wordt geretourneerd naar mij

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat uw zending al een maand bij ons sorteercentrum zou liggen. Als ik uw pakket bekijk via de tracering, zie ik dat deze op 17-09 bezorgd zou zijn bij de geadresseerde. U kunt dit zelf ook inzien via de volgende link: https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/en/search?piececode=CY901485605DE&cid=dhlde Mocht het pakket niet door de geadresseerde ontvangen zijn dan adviseer ik u om een onderzoek op te laten starten middels het invullen van een claimformulier op onze website: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/claim-indienen

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen