Opgelost door DHL Express: Pakket ligt in sorteercentrum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143458
Gebruiker
Kelly
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3 dec. jl. ligt,op dezelfde dag van afgeven, mijn verzonden pakket nog steeds in het sorteercentrum van DHLforyou. Zoals te zien op track en trace systeem. Nummer is 3SDFC4294189651. Het is nu 15 dec. Op 9 december de afleverdatum gevraagd via mail op de site van DHL. Geen reactie, Op 10 dec. maar een gebeld naar DHL. Na 25!!! minuten in de wacht te hebben gestaan, te horen gekregen van de dame aan de telefoon dat het pakje idd nog in sorteercentrum ligt. Ze zou een onderzoek starten. Als het pakket weg is zou ik op de hoogte gesteld worden en anders het track en trace systeem in de gaten houden. Na mijn vraag waar ik mijn claim kon indienen werd mij naar de website verwezen. Een formulier die ik tot op heden niet geopend krijg. Gisteren (14 dec. weer een mail gestuurd. U raadt het al, geen reactie. Mijn koper is pissig (tercht) en ik raak gefrustreerd over het stilzwijgen. Iedereen maakt fouten maar wees zo groot om daar op te reageren. Ik wil dit z.s.m. geregeld hebben.

Gewenste oplossing

ZSM bezorgen!!!!!
Waarde pakket 5,- vergoed
Portkosten 5,75 vergoed
telefoonkosten (0.30 x 25 minuten) 7,50 vergoed
En enorme excuses van DHL met waardebon
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen